god morgon!

vaknade vid elva..! inte av mig själv då utan av väckarklockan.. så låg vi och drog oss en kvart och sen upp pch hoppa. badade och duschade i går kväll så det skippar jag nu, ska göra frukost och sminka mig (: först till läkaren, sen åker vi till stan. spännande!

ringde mäklaren om lägenheten jag visade igår, det var nämligen visning i går!?!? skit också. hoppas hoppas att hon hör på min röst (när jag spelade in ett meddelande på hennes telefonsvarare) att vi veeerkligen vill komma och titta på den. känns lite läbbigt att lägga bud på en lägenhet man inte sett irl..! vi har kommit fram till att vi kommer sälja av nästan alla våra möbler när vi flyttar, bara köpa nytt! vi ska sälja soffa, köksbord, matsalsbord med stolar, sideboardet i ek, tv möblerna, nästan alla taklampor och massa mer. det ända vi kommer ha kvar är i princip sängen och hallmöblerna..! vi ska köpa plainbordet och miller stolarna, magum divan soffan i samma gråa tyg som malin har. cana soffbord i högblankt från em, vit pearl rya från mio, rökfärgade eller transparant ljusgrön fl/y kartell taklampa, friel tv bänk från ikea..! ja det är väl det vi kommer ha i lägenheten (;

igår innan vi skulle somna låg vi och pratade massa om hur jag ska ta mig dit jag vill (hålla på med inredning) eftersom inredningsjobbet är ganska hm.. luddigt som en konstnär ungerfär ^^ så tyckte alex att jag skulle mejla massa inredningstidningar och ikea bla och höra vad man behöver för något för att jobba hos dom. alex frågade vad det är jag vill hålla på med..! så vi bläddrade igen en inredningstidning och det jag vill göra är väl att plocka ihop olika kollage (tips till läsarna) med inredningssaker. sen styla när tidningen ska ta kort i olika rum som tex ska visa någon inredningsdetalj..! men sen skulle jag även kunna tänka mig att jobba på tex ikea. inreda deras rum hade varit hur kul som helst (: måste grabba tag i någon inredare på ikea nästa gång vi är där "geeeeee miiiiiig jooooobb" haha image3934 det blir nog bra (: mitt huvud kokar över när jag tänker på allt som ska fixas innan man kommer "till ro" och kan skaffa barn.. tur att jag har bloggen så att jag kan plåga er med mina tankar istället för att trötta ut min blivande innan vi ens har sagt ja :P hihi.

nu ska jag fixa mig och käka! hoppas ni får en bra dag idag! puss ♥

image3939

bild från när vi är på bio. inte konstigt att folk tittade konstigt på oss ^^ han snor ju mina popcorne!!!




Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, rolig bild! =) Söööta ni är!!! Låter som ni har bra planer. :) Fixa ett jobb på Ikea till mig med va??!! ;)))) Hörs sen vännen! Kraam

2008-01-29 @ 12:47:36
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se
Postat av: Malin Harju

Hej gumman! Är nu tillbaka i blogg-världen igen, denna gång med en blogg som känns mera jag!

Ha en toppen-dag, världens sötaste par!

Kramar från Övik

2008-01-29 @ 15:19:25
URL: http://www.ekoblogg.blogg.se
Postat av: fanny

malin: hihi, han är tokig,. det roliga är att jag inte ser förvånad ut med flit, jag hade ju ingen aning om att han skulle sno mina popcorne :P hihi. ja, jag får snacka med dom på ikea så kan vi jobba
ihop :) PUSS!

2008-01-29 @ 20:30:51
URL: http://pinkpills.blogg.se
Postat av: fanny

Malin Harju: heej :) har ju saknat dig. vad kul att du är tillbaka! ska kika in din blogg! hoppas allt är bra med dig! massa kramar :)

2008-01-29 @ 20:31:30
URL: http://pinkpills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback