ny dator?

vi var på media markt idag innan bion och tittade på den vita samsung lcd tvn som vi ska köpa till sovrummet, fin den är alltså (: 19 tum kändes lite för litet.. så det blir 27 tum istället. kostar inte så mycket mer så. sen kikade vi på högtalare till vardagrummet (: åh, fint det kommer bli. längtar...! sen gick vi ner till data avdelningen och självklart hittade jag den där datan! gah. så fin är den. helt vit på insidan, knappar och allt och sen cerise rosa på locket. gillar den och den är braa. kan koppla den till tvn också (: så vi kan se på massa film (: älsklingen håller på att lägga ut min data som jag har nu på blocket. jävlar vad datorer sänks i pris :/ köpte den för 2.5 år sen för nästan 20 tusen och nu kan jag få runt 3..! dåligt. men alltid nått. sen kommer älsklingen lägga 1500 kr eftersom jag inte hittade någon jacka som jag fick av honom i alla-hjärtans-dag pressent. och sen kanske kanske han kan fixa den lite billigare via jobbet *håller tummarna* vill verkligen ha en bärbar. så trött på det här fula databordet och den fula datan. datorer är inte snyggt. fast den här är (: och den går att gömma undan, den är super liten! måtten är 301x34x226  mm här finns den

image4440



Kommentarer
Postat av: Lisa

Snyggt med rosa! Jag vill också ha en rosa data, men jag får dras med min svarta ett tag till. Ha en bra vecka!! kram kram

2008-03-11 @ 22:26:10
URL: http://lisenis.blogg.se/
Postat av: Linda Brolin

Vilken läcker laptop! Vill ha!!!!!

2008-03-12 @ 17:15:07
URL: http://bakacupcakes.blogg.se/imittlillahus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback