sleeepy!

nu ska vi sooova. eller först ska jag få en mysig ryggmassage av min älskling (: lyx! har duschat och badat tre ggr idag så jag är torr och det kliar på kroppen. ska bli skönt att bli insmord!

imorgon ska jag upp vid tio och sen vid elva ska jag ta ut mitt löshår. guuud så skönt (: sen blir det ju full rulle hela dagen! visning, ikea och bio som avslut.

har haft en skit mysig dag! känns verkligen som man gjort nått vettigt idag (: måste börja gå upp tidigare varje dag tror jag. skönt var det att sova en timme mitt på dagen också. vi har kollat på efterlyst och insider. galet. men det var bra. jag kommer aldrig flytta till väsby (; alle jobbar med väsbyhem och vet att dom är petiga! :p

nu ska vi som sagt sova! hoppas ni sover gott. puss&kram ♥

image4624

här låg våran prins och sov idag (:



Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, vilken lite fräckis. :-) Ligger där som en kung. Sööt!

2008-03-28 @ 08:30:17
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/
Postat av: Perlan

Svar på din fråga: Nej Ikea har inte högglans dörrar till skjutgarderober tyvärr.. :( Vi var på jakt efter det med nämligen.. Och när man kollade hos andra möbelvaruhus, så fick man slänga upp en mindre förmögenhet för det.. Så nu fick det bli en hel vägg med garderober istället. Jag är tok nöjd ändå! :)
kram!!

2008-03-28 @ 13:18:28
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Anonym

tycker absolut att du ska börja videoblogga igen:)

2008-05-13 @ 16:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback