nya enzo sänggaveln från mio

åh va fint det blev (: skönt med en sänggavel. och sån himla tur att vi fick den så himla billigt. inte en repa (jag synade noga) förutom en liten på baksidan.. vilket inte kommer synas. men jag fick ner den från tusen till åttahundra (: från 3500 kr som den kostar på mio. jippi :D den passar jättebra in i sovrummet och jag hoppas att älsklingen kommer bli lika nöjd (: han har inte sett den än. t0og lite bilder så nu ska ni få se!























på den här väggen ska den vita samsung lcd platt tvn hängas upp!

vad tycler ni? jag gillar den massa massa :D vi har fått upp en garderob också som ni ser (: ska upp en likadan brevid fast i den ska det bara vara korgar.

nu ska jag äta upp min lassagne och sen titta på film under en filt. det blir nog tidigt ikväll. är riktigt trött.



Kommentarer
Postat av: Una

Det där blev ju hur fint som helst! Kul att ni fick sänggaveln så billigt oxå:) Ha en trevlig kväll!

2008-05-26 @ 20:56:40
URL: http://greenrealm.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & desig

Fint gumman!! Sikken baddare du e till att pruta. :)

Längtar efter att M ska göra en sänggavel t oss. Men vi måste ju bestämma oss för vilken först. Har ju flera idéer. :)



Sånna gavlar e så bra, vi trivdes jättebra med vår sån med fack, perfekt. Bra att ni har fått upp garderober också. :) Vad ska ni ha brevid garderoben, till vänster??



Kramiiiiiiis!

2008-05-26 @ 21:06:39
Postat av: Mysan

jätte fint gumman, men kan det bli annat när ni gör det=)

2008-05-26 @ 21:38:32
Postat av: Lina

Det ser bra ut! Säkert ännu bättre när ni fyllt gaveln med lite prylar, var ju lite tomt nu.



Vad tycker Alex om att sovrummet är lite "tjejigt" med medaljongtapten, ljusslingor, rosa detaljer och så? Är det hans smak också, eller låter han bara dig bestämma? :-)

//Lina

2008-05-26 @ 21:51:04
Postat av: tessan

Det blev hur fint som helst gumman! :) Är så avundsjuk, vill också ha det så där mysigt i sovrummet! Snart kommer det att renoveras för fullt i köket :) det kommer bli fint det med! Saknar er hjärtat! Hälsa.. Älskar dig! puss puss din bästis

2008-05-26 @ 21:57:35
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oj så fint det blev! Kram Sandra

2008-05-26 @ 22:34:22
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Malin Inspiration & design

Klart det går bra & plinga! =) Kul att ett rum börjar bli färdigt nu va? =) Nu får du väl lite mer inre ro?

Usch min dumma hosta vill inte ge sig den jäkeln. :S



Tänk så gott ni ska sova i nya bädden va? =) Blir ju extra ombonat med gavel. Jag tycker det e trist utan. :( Men jag får stå ut ett tag till. :) Den som väntar på något gott heter det ju. ;)) Vad har du tänkt ha i fönstret förresten? Har hon någon plan?? =) Behövs ju inte så mkt heller. :) Jag e själv jakt på krukor lr vaser att ha i storarumsfönstret, e inte nöjd med det som är där nu. Men man kan inte få allt bums. :)





Vi hörs i mörrn tjejjan! Hälsa din darling.

KRAAAAOOOOOOM!!!!

2008-05-26 @ 23:08:45
Postat av: pia

Oj! vilket jättefint sovrum ni fixat, vad duktiga ni är, gaveln snygg, lampan...tapeten, ja allt! och så gillar jag dina fina färgglada plagg i garderoben...bra smak!

ha en mysig tisdag!

KRAM

2008-05-27 @ 10:25:46
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/
Postat av: Marielle

Tjejigt men väldigt fint:). Super fin tapet och så gillade jag att du har så många kuddar på sängen:).

2008-05-27 @ 12:31:59
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Lise

Så utrolig fint det ble! Fikk nesten lyst til å gjøre vårt soverom helt likt. Hehe.. Hvor kjøper du forresten lysslyngene? Jeg finner ikke sånne noe sted.

2008-05-27 @ 17:08:46
URL: http://sugarinthemorning.wordpress.com
Postat av: Rebecka

Vilket fint sovrum ni har, riktigt mysigt =)Måste kika vidare på din blogg.

Ha det bra!

2008-05-27 @ 19:40:00
URL: http://roomdesign.blogg.se/
Postat av: Antis

Hej! Måste bara veta... vad heter medaljongtapeten på bilden?? Den hade ju velat komma hem till mig och MITT sovrum känner jag!! :-) /A

2008-05-27 @ 20:51:54
URL: http://hjulfrun.blogg.se/
Postat av: Antis

Herrejösses! Det var den billigaste tapeten jag varit med om! Tack! /A

2008-05-27 @ 22:03:32
URL: http://hjulfrun.se
Postat av: Helena



Åh gud vad jag älskar den sänggaveln! Har letat efter den som en tok, men den tycks inte ha börjat säljas på andrahandsmarknaden än. Så jäklarns snygg! Får du någonsin för dig att göra dig av med den så har du här en villig köpare :)

2009-10-16 @ 10:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback