Fredag!

mysigt med fredag! visst (: vaknade för en stund sen.. fast jag var så trött i går så kunde jag inte somna förens sent.. men det är okej, jag är ju ledig (: sitter och äter frukost nu blev vaniljyoghurt med start. hade ingen mjölk hemma så gröt blev det inte. får köpa mjölk sen, för gröt är riktigt bra att börja dagen med.

fick ett mejl om att tre filmer från cdon skickades igår.. så jag hoppas att dom kommer idag. annars blir det en filmlös helg ^^ finns kanske nått att se på tv ikväll annars!

ska snart in i duschen och tvätta håret, inpackning och sminka mig.. sen ska jag ju träffa cassandra och gå på loppisen. kul (: sen hem, göra lunch, fixa lite här hemma och förbereda till middagen.

ikväll blir det myskväll med tända ljus och mys i soffan. älskar kvällarna! och att det blir mörkt så fort. för det är så himla mysigt att tända alla smålampor och ljus på kvällen. jag är en riktigt kvällsmänniska!

hörs sen kära ni. ha en riktigt mysig fredag! puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback