Morgondagens planer

- gå upp 06:30, äta frukost, klä på mig, gå till bussen som går 08:15
- vara på arbetsterapin 09:00-12:00 sticka raggsockorna, fika och umgås
- ta bussen hem 12:23, ta en liten promenad (går en omväg hem från bussen)
- laga lunch och äta
- leta goda GI recpet på nätet och skriva en matlista
- väcka baby, göra frukost till honom
- storstäda, tvätta fönster, badrum, kök, sovrum, hall.. ja allt.
- duscha och klä på oss
- yoga passa mellan 17:30-18:15, älsklingen hämtar mig
- åka och veckohandla på coop
- åka hem och packa upp maten i kyl, frys och skafferi
- laga middag tillsammans, tända ljus och äta middag
- titta på tv/film, mysa massa i soffan med varsinn kopp te
- somna i varandras armar!

så underbart att det är sista natten som alex jobbar nu. att ha ensamtid är underbart skönt det också. men vad är det jämfört med att få vara nära, tätt tätt intill den man älskar över allt annat? sju underbara dagar och nätter tillsammans. gissa om jag har längtat!!

nu ska jag bara kika klart på grey's och sen sova! natti natt (: puss&kram!



vårat första år tillsammans. nu har vi varit varandras i 2 år, 4 månader och 2 dagar. kärleken bara växer och växer. underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback