citron & ingefära te + matlista

jag kan meddela att spikmattan gör under. jag har ökat till 45 min nu och jag har nog aldrig mått så bra och varit så lugn och harmonisk innan. ni som har problem med depression och ångest.. tveka inte att köpa den här mattan. det är det bästa köp jag någonsin gjort! den har verkligen hjälpt!

jag åt en lugn frukost och satt och tittade ut genom fönstret och hade fönstret öppet. underbara väder. ska skynda mig på att skriva klart matlistan och sen gå ut och gå!

eller så skriver jag klart den sen, så kommer jag ut nu istället. lät bättre (: ses sen!



ett av mina favorit teer. från friggs.



har varit slarvig med lunch och mellanmål, så den här veckan blir en "nystart" (: har massa gott uppskrivet.



fick en gullig lapp av älsklingen när jag öppnade min laptop! så viktigt med sånna småsaker. jag älskar dig gubben!



Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!



Å, alla såna där små lappar blir man så underbart knasigt varm av! Själv har jag sparat allihop.



Nu ska jag gå ut. Skickade nyss iväg ett litet mail till dig, jag kände mig bara lite nere. Får se till att skicka nåt mer upplyftande snart...



Kram

2009-04-04 @ 13:03:40
Postat av: Johanna

småsaker gör så mycket! det är så otroligt vackert med det där lilla! <3



hoppas du får en fin dag! nu ska jag kliva ut en stund i solen!



PUSS <3

2009-04-04 @ 13:22:03
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Tack! O detsamma :D

Adressen till kattmaten är www.freekibblekat.com. så samma, fast plus "kat" på slutet :)

Ha en trevlig lördagskväll nu! :)

puss o kram

2009-04-04 @ 18:36:19
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hej fanny gumman!



Jag dricker oxå ingerfära Te varje dag..fast jag dricker färsk ingerfära TE..gör avkok på det o häller över i en mugg o så lite honung i..mums för magen o själen vill jag lova :)

2009-04-05 @ 10:57:07
URL: http://pinkpearls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback