mysig fika i stan!

nu har jag bråttom. när jag ställer klockan så vaknar jag innan den ringer.. och igår när jag la mig tänkte jag "jag vaknar ju alltid vid tio tiden, så jag behöver inte ställa klockan.." vaknade tolv såklart.. haha (: halv två ska jag vara inne i stan och möta upp tessan, sen ska vi fika och prata och ha det mysigt! jag sitter och äter ett tallrik med turkisk yoghurt och hallon. surt som bara den.. (: men gott. ute är det inte så fint väder.. måste nog leta fram mitt paraply! för det regnar! men då blir det extra mysigt att sitta inne på ett café med en varm chailatte och värma händerna på!

tror inte det blir någon grillfest ikväll.. skulle sett ut det. ingen får fjutt på sin grill ^^ nej, ikväll blir det myskväll här hemma med film. fixa det sista, tvätta lite och kramas massor med älsklingen som är LEDIG :D

hoppas ni får en underbar dag! trotts vädret! hörs senare (: puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback