små söta kärleksfulla ord.

alexander:

det känns overkligt att vara din man. du är verkligen världens bästa fru och människa. i bland kan jag knappt tro att det är sant att jag är gift med dig, det är så underbart. du är så underbar. du är min dröm älskling. nu när vi har varandra klarar vi allt. jag är så lycklig med dig. älskar dig av hela mitt hjärta.

fanny:

I want you, always.

fanny:

du är min ängel. du får aldig aldrig försvinna. du är det bästa i mitt liv. jag älskar dig!

alexander:

jag finns alltid i ditt liv, min skatt.

alexander:

det enda som räknas är att jag har dig. lova mig att du alltid finns här.

fanny:

har aldrig varit mer säker på någonting i hela mitt liv. always forever.. you got it all.



kärleks sms och jag är fylld av fjärilar, från topp till tå. jag älskar mitt äktenskap, jag älskar mitt liv, jag älskar att jag får leva mitt liv med just dig. jag älskar dig. jag älskar oss.






Kommentarer
Postat av: Johanna

gumman, ni är nog det finaste paret jag vet! <3

2009-04-09 @ 08:01:37
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback