Tisdag!

Just nu sitter jag på lyra och har ringt massa viktiga samtal & mejlat en massa. känns skönt att pricka av saker på "göra listan" nu ska jag skicka in papprena till nti för jag ska läsa pyskologi A och samhälle samtidigt (: känns så himla kul och framförallt skönt att komma igång! jag trodde aldrig att det skulle vara såhär kul att plugga! (: sen har jag fått en pluggkompis här också. en jättesnäll kille som är lika peppad som jag. så det är jättekul. vi sitter och ger varandra feedback och peppar. mycket bra! (:

väntar på alexander.. vi ska ha möte tillsammans här. sen åker vi hem! skönt, ta det lugnt och mysa! (:

hoppas ni får en jättebra dag! vi hörs lite senare! puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback