kväll.

hej fina ni. (:

jag sitter och pluggar och är helt vimelkantig. ska snart avsluta här och sen ska jag och alexander ha en dejt i köket med lite kvällsmackor och te (: myspys. tror jag kommer somna gott sen, är trött och det ska bli skönt att sjunka ner i sängen och läsa lite innan vi släcker lampan.

imorgon ställer jag klockan på åtta och sen åker jag till lyra, har coach möte och sen ska jag plugga massa! samhälle är riktigt intresant, men så jäkla boring. måste läsa raderna tre ggr innan jag reagerar på vad jag läst :P eller så är det för att jag läst så himla mycket ikväll.. vet inte (:

ska läsa lite till och sen som sagt, dejt med maken i köket med mysig kvällsfika! (:

sov så gott, så hörs vi imorgon. och ni får ursäkta min tråkighet, men jag är tråkig när jag pluggar. för jag vill ha ett MVG!

puss&kram (:



Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikade in här som vanligt en trist dag på jobbet o hittade den nya fina bloggdesignen =) Fin fint !



Hoppas allt är bra med dig, hejja på med pluggandet!

2009-08-04 @ 15:20:30
URL: http://frokenudd.blogg.se/
Postat av: Doris

Kan du inte berätta lite om vad du läser i samhällskunskapen, som du gjorde med psykologin:)

2009-08-05 @ 01:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback