städa

hej på er.

hoppas allt är bra! jag och alex har precis storstädat här hemma. riktigt fint blev det (: ska snart torka golven. väntar på att alex ska dammsuga klart bara. sen värmer vi thaimaten från igår som blev över. bra med rester när man inte orkar eller hinner laga mat. när vi renoverar köket nu i höst så kommer vi göra storkok som vi bara ka nvärma i micron osv (: typ köttfärsås osv. bättre än att äta snabbmat. sen kommer det inte ta lång tid att renovera köket heller. vi har räknat med två veckor. (: ska bli superskönt med ett helt nytt kök. och det bästa av allt är väl att jag helt själv sparat ihop till hela (: vi är hårda med att bara ha lån på bilen och bostadsrätten. inga avbetalningar. så det dröjde lite innan jag fått ihop pengarna, men i oktober är jag klar och då ska vi renovera! (:

ska vika lite tvätt och stoppa in mer tvätt i maskinen. sen ska jag duscha, göra hårinpackning och ansiktsmask och smörja in mig mig body lotion efter. skönt! blir helt varm när jag städar ^^ springer runt och dansar och sjunger till hög musik.. ja och sen städar jag ju också

ska kika runt lite på nätet nu innan jag ska moppa golven. hörs sen (: puss&kram!





Kommentarer
Postat av: Therese- snart mamma<3

Duktiga ni som har städat! :)

Fick inte du mitt sms i fredags? Jag har skickat många sms fast inte bara i fredags, men du svarar ju aldrig! :(

Hade hoppats på att vi kunde träffas snart.

Men du kanske har fullt upp nu?

Har inte hört nåt från dig på väldigt länge! snyft

Hör av dig snart!

Puss och Kram

2009-08-02 @ 23:31:34
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback