torsdag!

hej allihopa! (: haft en bra dag? jag har pluggat. gick upp vid sju och åt havregrynsgröt med äppelmos och mjölk, sen satt jag mig och pluggade. har tagit en paus nu för jag är trött i huvudet. ska fortsätta alldeles strax!

amanda kommer inte ikväll, men nästa vecka ska vi ses (: så ikväll tänkte jag pyssla lite här hemma, ska bla. sy klart torkyfodralet, framkalla massa kort till tavelväggen och organisera lite i alla mappar i datarummet. tänkte ha lite hemmaspa också. känner mig riktigt sliten just nu, så det skulle vara skönt med lite uppigande ansiktsmask osv (: kanske fotbad framför någon bra film! myskväll ska jag ha hur som helst. ser jag verkligen fram emot. efter dagens slit med skolan.

ska fortsätta nu, men vi hörs om en stund (: puss&kram.



ett av mina syprojekt! ska sy massa svart & vitrandiga kuddar till soffan. (: dom här kuddarna är från afroart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback