tacos och lussebullar

god kväll kära ni. uj vad trött jag är. sitter som en zombie och skriver nu (: inne på msn en runda också. lyssnar på lite mys-musik och dricker lite cider. gott. ska som sagt snart krypa ner i sängen och läsa om jag orkar det. just nu känns det inte så. imorgon ska jag ta en mysig sovmorgon. sen äter vi en mysig frukost ihop skulle jag tro och sen ska jag till pontus och äta middag och kolla på film. hjärtat ska på julbord så han hämtar upp mig senare på kvällen (:

ikväll har vi bakat lussebullar, dom blev gigantiska. jag ville inte ha "några små och torra lussebullar i år" och så är det ju allt eller inget, svart eller vitt, haha (: så det blev överdrivna istället (: ska smaka sen imorgon är proppmätt från middagen. gott med tacos. blev lunch över också!

nej jag är på tok för trött för det här :P god natt och sov så gott, så hörs vi när jag vaknar imorgon. har fotat massor också. men ni får se ett iallafall (: från middagen. och på nya julstjärnan från bolagret (:

puss&kram godingar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback