morning

äter lite frukost nu och sen sätter jag igång med pluggandet i några timmar (: hoppas ni sovit gott? det har jag! som en stock! hann läsa iallafall litegrann ur en GI kokbok vi har "GI dag för dag" den är riktigt bra. sen ringde jag älskling och sen somnade jag på en gång. ikväll blir det träning, spinning i 60 min och sen myskväll och slapp i soffan. riktigt skönt, speciellt när jag vet att jag gjort något bra under dagen/kvällen (pluggat och tränat)

snön ligger kvar på marken och det är så himla vackert. imorgon har jag inget inplanerat på kvällen. då blir det nog en mysig promenad i villaområdet! älskar att gå runt där. se alla husen lysa upp så fint, snön glittra och ja, det är riktigt mysigt!

kul att ni gillar må-bra-tipsen, då kör jag vidare med dom (:

nu blir det plugg! puss&kram <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback