österrike

hej pü er. ja, dom har inte vissa tecken här som vi har. hoppas det gür bra ändü :) jag sitter vid en stenüldersdator just nu och skriver.. det tog mig 20 min att bara komma in pü bloggen.. de ni :D men vad jag har saknat att skriva.. det är ju nästan som en drog det här med bloggandet! igür kväll börjae det klia i mina fingrar och idag fick vi leta upp ett litet fik med internet. dock inte det snabbaste, men men, nu är jag här iallafall! :) vi har precis ätit lite och sen ska vi üka och bada i en simhall i närheten av morfar! sen hem och äta god middag! tänkte dra dagarna lite fort.. berättar mer sen pü lördag när vi är hemma igen (: i lördags kom vi till österrike och morfar vid ett-tiden och dü ükte vi och üt wienersnitzel, riktigt gott. sen ükte vi hem och packade upp och bara slappade. vi var riktigt trötta efter resan. sov knappt nügonting pü fredagsnatten heller. i söndags ükte vi upp i alperna och tittade pü backarna, fikade där dom har olympiaden och süg ut över hela inbruck. gud va fint det är här med alla bergen! sen ükte vi hem och üt middag! i mündags ükte jag och älsklingen skidor uppe i alperna, ni ska fa se bilder sen. helt sjukt va mysigt det var. hade riktigt ont i benen pü kvällen (: härligt! vi var upp i fyra timmar och ükte. jag är sü himla glad att vi hittar pü sü mycket saker tillsammasn! det ville vi göra innan vi blir föräldrar och nu har vi verkligen rest! (: i tisdags ükte vi till min morfars kusin. hon är galet rik. har hus lite här och var.. bla. i mexico, där firade brad pitt och jennifer aniston sin honey moon, cool va (: vi hälsade iallafall pü henne i hennes hus i österrike och üt frukost. sen gick vi runt och kikade pü hennes hus. flüdigt värre. sen ükte vi till vürt släktföretag swarowski och kolalde där. hon "snüshoppade" för 12.000 kr. fatta sjukt. vi stod med öppna munnar typ. vi fikade i vip rummet och alla var äckligt trevliga. urk. men men. den dagen fick vi verkligen veta att ett sünt liv vill vi inte leva. huuua. jaja. kul var det iallafall. jag fick ett fint swarovski halsband av henne. sen ükte vi till IKEA, skumt att vara där när vi har det i sverige :) det kändes typ som IKEA i sverige för 10 ür sen, haha :) sen ükte jag och baby och handlade middag, blev gott kött med klyftpotatis och tzatziki. jummi (: tände ljus och myste hemma. morfar kom hem runt elva och dü gick alla och la sig. idag onsdag har vi varit runt som galningar och försökt hitta skor üt mig. men jag gav upp efetr nügra butiker och für med mig pengar hem. morfar har bidragit med femtusen här nere, men vi har inte pü lünga vägar slösat upp allt, sü det blir büde till golv, tapeter, lister, och lampa till vardagrummet :) vi har räkat ut ocksü att jag kommer ha samlat ihop till köksrenoveringen till juli-augusti. perfekt att det blir pü sommaren. imorgon torsdag ska vi hälsa pü morfars syster som äger ett hotell hür i österrike,. hon fyller ür :) sü vi ska äta världens godaste oxfile! mums! tror killarna börjar bli rastlösa sü jag ska ta och avsluta här! hoppas ni mar bra och har haft en mysig vecka! :) vi hörs när jag kommer hem. med massa bilder. massa pussar&kramar! /fanny

Kommentarer
Postat av: Mysan

gumman jag vill bara krama om dig och aldrig släppa dig igen. Saknar dig att det inte finns ord min skatt<3

2009-01-21 @ 17:20:52
URL: http://mysackan.blogg.se/
Postat av: Johanna

gud vad roligt att höra från dig! och att läsa om vad ni gjort. det verkar som att ni har haft det toppen bra.



och vad häftigt att vara så rik, och att kunna ha hus lite runtom i världen - det skulle jag vilja ha!



ska bli kul att höra ännu mer när du kommit hem ;*



kramar!

2009-01-21 @ 17:48:30
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Frida

Låter som ni har en härlig semester. Njut av ledigheten.

2009-01-21 @ 19:39:44
URL: http://fridaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback