god natt

jag struntade i att kolla på film. klockan hade blivit så mycket då. jag tvättade av sminket, duschade i nästintill iskallt vatten och smorde in mig med mango body butter och satt på mig en nytvättad pyjamas. så skönt! vardagslyx ^^ det är nog det bästa på hela dagen, haha. tvätta av sig sminket och sätta på sig pyjamas. jag är en riktig mysmänniska.

pratade med mamma nyss och imorgon efter lyra åker jag till huddinge centrum och möter upp mamma, det tar bara tre min med tåg ifrån lyra, så det är nära och bra. så ska vi fika på ett mysigt café ute i solen och sen åker jag hem till min baby <3 eller om han kommer och hämtar mig så vi kan åka och handla lite inför hans ledighet. (:

om 40 min börjar 2½ men. det brukar jag titta på ibland på kvällarna, en period kollade jag varje kväll och det var en perfekt teknik för att komma i säng. vi har ju tv i sovrummet (som förövrigt utnyttjas för sällan) men den är fin :D vit platt tv från samsung. hur som helst. jag ska krypa ner i sängen och titta på det. har vädrat inne i sovrummet nu och soppat ur sängen. täckena hänger på vädring så jag ska plocka in dom och sen lägga mig och läsa tills det börjar på tvn (:

skönt att komma i säng i tid. så är jag utvilad och glad imorgon :D fast glad det är jag alltid. utvilad därimot är jag nästan aldrig, haha. iaf inte nu när det är så himla varmt. puh. man ska inte klaga! sommaren är så himla kort. så nu ska vi njuta! (:

nu blir det tandborstning och sen hoppa i säng. ska ringa mitt hjärta också. tänk inatt är det sista natten innan han går av och är ledig en hel vecka. massa mys står på schemat. anna ternheim och thåström konsert, grillning, åka till landet och bada och sola, träna, gå på bio och se the proposal och massa annat mysigt (: bara umgås och ta vara på tiden. det behöver vi. så ska vi lägga balkonggolvet.. finally. (;

nej, nu blir det sova! (: natti natt. puss&kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback