hemma

hej på er. nu är vi hemma. eller vi kom hem sent i går kväll och då ville vi bara mysa med katterna, duscha och hoppa i säng. (: har haft det jättebra på landet. vi kom dit vid tolv på söndagen, åt lunch med älsklingens föräldrar innan dom åkte hem och sen packade vi upp våra saker. satt oss och läste och tände massa ljus. gjorde lite fika ute på altanen med kakor och te (: och satt och myste. sen grillade vi och gjorde middag och sen åt vi hajkbanan och tittade på sex and the city på tv. tände en brasa och bara tog det lugnt hela kvällen. så himla skönt! och välbehövligt. jag började läsa en jättebra bok som heter "vår lilla hemlighet" och bläddrade i massa inredningstidningar, klippte ut vissa saker.. vi ska klistra in massa inspiration i en "hus bok" så vi kan visa upp sen när vi ska gå till arkitekten. blir bra. gick och la oss runt tolv och vaknade utvilade vid tio. jag duchade medans hjärtat dukade fram en god frukost och sen duschade han medans jag fixade iordning mig. sen åkte vi till nortälje och fikade på en liten smula - jättemysigt café. jag drack en varm chocklad, dom hade smält ner 72% chocklad i skummad mjölk och haft vispad grädde på - gott! sen gick vi och handlade en liter svenska jordgubbar för 22 kr (: kap. tittade lite i inredningsbutiker och så. sen åkte vi hem till stugan och la oss och läste lite innan vi började med middagen som blev grillat då med (: gott! vid åtta åkte vi hemmåt och bestämde att vi om två veckor ska åka ut igen. gud så mysigt vi har haft det med eld i grasan som smattrat, suttit invirad i massa filtar, kramats, ätit gott, slappat och bara varit han och jag. <3 en helt underbar liten mini semester. så snällt att vi får låna landet när vi vill. och det ska verkligen utnyttjas. (: när vi kom hem packade vi upp, myste med katterna och drack varsinn kopp te på våran fina balkong. älsklingen hade tänt massa ljus och så satt vi invirade i filtar. riktigt bra avslut på kvällen.

har lite brottom nu.. ska iväg på middag, kommer hem senare ikväll och då ska jag lägga upp bilderna som vi tog (:

hoppas ni haft det lika bra som vi. vi hörs senare. puss&kram och ha en mysig kväll (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback