God morgon söndag!

god morgon sunshines!

vaknade för en timme sen av att måns ylade. har varit ute med adolf på morgonpromenaden och ska göra frukost snart och väcka min tröttmössa (: efter frukosten blir det slut tampen på uppsatsen. jag har skrivit 2999 ord, vilket är sex sidor datorskriven text..mycket alltså. galet. trodde jag aldrig att jag skulle.. hur som helst, vid 15:15 är det repris på husfruarna som jag missade i tisdags då jag och mysan var på gröna lund, så det ska jag och älsklingen se (: sen ska vi åka ut i skogen med adolf och gå på en lååång promenad. mysigt! skogen är bra när det är såhär varmt, så blir det lite skuggigt, han tål inte värme så mycket. och idag är det varmt!

har inte så mycket mer inplanerat idag förutom att bara vara med alex och mysa massa! ev. ska vi åka och köpa trätrall till balkongen för nu ser det ju ut som sommaren är tillbaka igen (: får se.

hoppas ni får en jättebra söndag! vi hörs lite senare. puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback