godmorgon!

hej allihopa! (:

vilket strålande väder. jag försökte sätta mig på balkongen när jag vaknade vid nio. men phu. nej, det gick inte. så nu sitter jag och trycker i datorrummet, haha (: har druckit jordgubbsyoghurt ur glas, men nu börjar jag bli hungirg igen. så det blir lite mackor (: sen ska jag duscha och fixa mig lite innan jag sätter mig i solen och pluggar. mm, vet. men jag orkar inte ha massa att plugga sen nästa vecka. det är ju faktiskt min semester då (; i två hela veckor. hur underbart är inte det? (: då ska vi åka till landet, åka och bada, grilla, mysa och ha det skönt jag och mitt hjärta. mysigt!

ska gå och bre några mackor och kolla om det är lite svalare på balkongen nu.. isf flyttar jag ut dit och läser medans jag äter (:

vi hörs! ha en jättefin dag! puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback