limesaft

älsklingen kom in med limesaft till mig. funlight är en bra törstsläckare på sommaren. nu är jag klar med min uppsats, det blev nästan fyratusen ord och åtta datorskrivna a4.. hoppas min lärare inte dör. det vill man ju inte (; har räknat ut att jag suttit med den här uppsatsen över 40 timmar. nu ska jag ta tag i roliga saker, kul med psykologi, har lärt mig sjuk mycket, men nu ska jag umgås med hjärtat, blogga mer, sy bebiskläder, skriva på min bok, titta på film och slappa! skönt! (: fast nästa söndag ska en psykolanalys vara inlämnad, så jag kan inte slappna av helt..!

vi ska snart titta på husfruarna, har längtat. dubbelavsnitt för att det är säsongavslutning. sen ska vi åka ut med adolf och gå på en lågpromenad. dks bli jättemysigt och framförallt skönt att komma bort från datorn lite. behöver det känner jag.

ikväll ska vi äta GI lassagne, mumma! funderar på att äta inne i vardagsrummet och titta på film. igår såg vi den nyaste fast and furious lika bra som dom andra vi sett. man blir helt fast, jag brukar inte gilla såna filmer, men dom är bra.

ska bädda sängen innan vi slår oss ner i soffan och tittar på husfruarna, och helt hinna duscha, det hade varit riktigt skönt. så det blir nog en dusch..

haha märks det att jag är tom i skallen..? återkommer senare.

puss&kram <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback