nattblogg

 

(med önskan från marielle, så finns musiken i början av inlägget, så man kan lyssna på musiken medans man läser)

god kväll bloggen. ute är det redan kolsvart och här inne sitter jag vid köksbordet, med tusentals tända ljus runt omkring mig. tänk om du satt där mitt i mot mig nu.. har precis ätit upp mina kvällsmackor och sitter och dricker en kopp te. harmoni. balkongdörren står på vid gavel och likaså fönstret i sovrummet. jag ska snart bädda rent i sängen och krypa ner och läsa. tänk om du hade hållt om mig i natt.. ikväll är jag trött. några timmar helt tyst och det behöver jag. inget plugg, allt är klart som ska vara klart och inlämnat och jag hoppas på ett mvg den här gången också. tänk att allt faktiskt går bara man ger sig fan på det och verkligen kämpar. himlen var rosa innan och så underbart vacker. satt inne i sovrummet och bara tittade ut i natten och den rosa himlen som sträckte sig över trädtopparna. önskade så att du satt där brevid mig.. här och nu är en bra livsstil och jag följer den mer och mer varje dag. mindfulness. ett sätt att hinna med mer än vad man hann innan och ändå hinna njuta av allt. och jag njuter, och vad jag njuter. livet är så underbart. jag saknar dig. ditt ansikte är det enda som far igenom mitt huvud. hade gjort vad som helst för att bara få en sån där mysig alexander-kram. vilken fin människa du är. vacker på alla sätt och vis. nästa vecka när du är ledig är det du och jag. varje minut ska vi tillbringa tillsammans med massa mysigheter. jag försöker älska ögonblicken när du inte är här.. men innerst inne vet jag att jag inte kan älska dom fullt ut utan dig. jag behöver dig här älskling. känner mig tom utan dig. jag behöver dig nära alltid.





Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad mysigt det låter. Kul att du satte låten först:).

2009-06-29 @ 17:46:13
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Petra

Tycker det var en jättebra idé att lägga låten först. Jag kände genast sådan gemenskap på nåt sätt. Jag tänkte, undrar hur många som lyssnar på samma låt och läser precis samma sak som mig just nu....

Ni är så fina ni två!

Kram

2009-06-29 @ 21:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback