phew

det är nästan omöjligt att vara inne en dag som denna. vi har levt ute idag alltså (: åt frukost/lunch på balkongen tillsammans och satt och myste länge, sen tog vi en promenad ner till ica och köpte massa frukt och hämtade ut våra konsert biljetter till anna ternheim och thåström. längtar riktigt mycket till den konserten. ska bli så himla mysigt. den bästa konserten vi har varit på är helt klart lars winnerbäck i linköping sommaren 06. helt underbart väder, han spelade i en park, och alla människor som var där var så avslappnade och satt på filtar här och var. en helt underbar kväll var det. mys på hög nivå! hoppas på samma myskänsla fredagen den 3 juli. sen när vi kom hem lagade vi thaimat, jisses vad starkt men sånt älskar vi (: så medans älsklingen min dammsög lägenheten så dukade jag fint ute på balkongen och sen åt vi middagen och även varsinn glass. när vi sitter där säger alle:

- jag älskar att leva med dig.. jag älskar mitt liv.

han är så himla söt och jag blev jätteglad. han vräker alltid över mig massa komplimanger och fina ord. och jag uppskattar allt så himla mycket. det är så viktigt att inte ta varandra för givet. men jag är ändå så säker på att han alltid kommer vara min. det har vi ju lovat varandra. jag hittade ett kärlekskontrakt som vi skrev i början av vårat förhållande. "här med.. bla.. bla.. att vi alltid kommer älska varandra och vara tillsammans.." och så har vi skrivit våra namnteckningar under. så gulligt. det måste jag spara föralltid. <3

jag har precis duschat och det var mer än skönt kan jag lova (: jag har varit så himla slö idag. bara degat runt. så nu blir det film snart och sen ska jag dyka i säng! imorgon ska jag upp vid halv ått och duscha, äta frukost och åka till lyra och plugga. kommer garanterat att hitta en plats i skuggan utomhus och läsa i pyskologi boken. sitta inne imorgon och plugga låter inte alls lockande. så det blir utomhus (: mys!

nej, om jag ska ta och välja en film (: hoppas ni haft en underbar dag i solen, och att ni får en mysig kväll. om vi inte hörs mer igen så får ni sova så gott <3

puss&kram.





Kommentarer
Postat av: Cicci

Håller med dig att det är tråkigt att vara inne när det är så fiint väder. Längtar till semestern då man ligga på stranden hela dagarna

2009-06-29 @ 22:00:36
URL: http://mittfonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback