ändrade planer

hej på er (: allt bra? hoppas det! jag har en fruktansvärd huvudvärk. det händer nästan aldrig, men när jag får ont då gäller det att ta det lugnt. så det blir ingen träning för min del ikväll. utan lugn och ro. så tränar jag imorgon istället. blir bättre, för jag ska lämna in en uppgift imorgon, som jag kan spåna lite mer på ikväll.

ska slänga upp fötterna i soffan ikväll, ha massa tända ljus, dricka te och läsa engelska twilight! ska bli jättemysigt! jag älskade filmen och boken är ännu bättre! speciellt den på engelska! ska kika på tv.nu också vad som kommer på tv ikväll. annars blir det nog film (:

alex jobbar ikväll, och jag blir alltså solo, men det är bra för då kan jag verkligen plugga! känns så himla tråkigt när han är hemma ju, då vill man bara hitta på saker tillsammans!

maten är snart klar. blir bacon inlindad kycklingfilé med dionsenap och till det en sallad och svampsås! gott gott!

ska tända ljus på bordet nu, och sen äta (: vi hörs senare. puss&kram <3



Kommentarer
Postat av: Johanna

hoppas huvudvärken försvinner snart vännen <3

otroligt bra ord på tavlan i inlägget ovan!



puss&kram <3

2009-03-05 @ 18:39:42
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback