barnrum!

vi vill ju skaffa barn om några år. och varje gång jag hittar en inspirerande bild så hamnar det i min inspirationsmapp på datorn (: här kommer lite inspiration som jag och alex gillar.



älskar vita tallrikshyllan. och i hörnet står min drömbarnsäng! danska juno! sänghimmel och söta gosedjur. jag är allergisk mot plastiga leksaker..! bilden är lånad av gizmolinas (: tack för lånet!



växarsängen juno igen. älskar den!



plåtbil, som sagt, jag är allergisk mot plastleksaker.. och den här är så jäkla tuff :D



myshörna för läsning med kuddar på golvet.



sängkläder i brunt med vita prickar från polkadot.



skötbädd från polkadot design.




Kommentarer
Postat av: Johanna

den där myshörnegrejen med kuddar - den bara älskar jag!

du har visat något liknande en annan gång va? :)



PUSS <3

2009-03-17 @ 23:33:38
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Marielle

Tack för namnet på vart sängkläderna finns. Frågade en annan tjej som jag inte fått svar ifrån än. Ska genast in och kolla då jag älskade det bruna med prickar på. Växasängen är i stil med vad vi har hemma så den skulle passa utmärkt här:). Sen de där med plastleksaker.. Klart man inte vill ha allt i det men plast låter mindre mot golvet när den kastas än en plåtpryl som dessutom ofta gör repor lätt.

2009-03-18 @ 12:43:27
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Barnen kanske vill ha plastlekasaker :)

2009-03-18 @ 15:00:27
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Hej Fanny!



Jag fick tips av en bloggläsare om att du visar fram en av mina privata bilder på min dotter Johannas rum på din blogg. Det är helt okej för mig men då vill jag att du länkar (med länk under bilden) till min blogg och skriver att det är därifrån bilden kommer. KUL att du gillar Johannas rum ! :) Kram ! Gizmolina :)

2009-03-20 @ 07:40:55
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback