Dumpa honom

vi har flyttat mysdagen till fredag istället. eftersom vi ska på yogahealing imorgon, så känns det bättre med hotell, restaurang och bio. åh det ska bli så himla mysigt (: och såklart har jag berättat för alex, jag är alldeles för ivrig för att hålla en sån hemlighet, haha. han blev superglad <3 och jag fick massa kramar och pussar överallt. gull. ska bli helt underbart att hitta på så mysiga saker tillsammans. och jag lägger mer än gärna pengar på min kärlek <3

vi ska iallafall se filmen "dumpa honom" den verkade jättemysig och det är många bra skådespelare med. här har ni trailern.

hörs sen :D puss&kram.



Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, gud vad ni kommer ha det bra! vad kul gumman <3



och, du mår bra?



PUSS <3

2009-03-11 @ 19:41:38
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kikar in på din blogg! Du kanske fått denna fråga tusen gånger. Men varför har du mått dåligt? Du kanske inte vill gå in på de! Men va lite nyfiken bara! kram kram

2009-03-11 @ 21:10:36
Postat av: fanny

anonym: japp, fått den frågan ganska många ggr :) har skrivit om det innan i något inlägg.. hur som haver. blev sexuelltutnyttjad av min far i många år.. ja, nästan hela min uppväxt. mobbning i skolan osv.. inge roliga saker med andra ord. men livet måste gå vidare och jag har kommit till den punkten i livet då jag bestämt mig för att inte låta saker som hänt mig, påverka resten av mitt liv :) kram på dig.

2009-03-11 @ 21:17:00
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej Fanny!



Vet du vad jag har gjort idag? Något för att motvisa att jag inte kan! Först tänkte jag, nej det där kan jag inte, det är för svårt... I nästa stund - vaddå svårt? Det är ju bara att testa! Man dör inte av det men blir förmodligen starkare av att man vågade! Thojooo!!! Stolt så stolt...



Ha det nu så mysigt med din pöjke! Låter toppen!

Kram

2009-03-11 @ 21:24:59
Postat av: kajsa

vart laddade du hem filmen? hittar den ingenstans!!! :)

2009-03-12 @ 12:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback