tjejkväll

hej på er (: hoppas ni mår bra! det gör jag, fast lite huvudvärk har jag.. det är nog vädret. håller på att fixa mig iordning. ska strax pröva på björn axéns volymaster. kul! hoppas det är lika lätt som det ser ut på reklamen (; och att det blir bra framförallt. tjejen jag köpte den av var frisör och började dra och pilla i mitt hår när jag var där och köpte den. haha. hon sa att det behöver klippas upp för att det är så himla tungt.. (tjockt och hänger därför tyngre..) men någe måste ju hända tycker jag (;

jag och älsklingen kom hem nyss och vi har ätit några mackor och druckit te, gott, för jag var jättehungrig! man blir så himla hungrig när man styrketränar. (: ska packa en väska också med pyjamas, ombyte och tandborste osv.. sover över hos ann. så vi får se om vi hörs mer ikväll eller om vi hörs imorgon! imorgon är det tisdag och jag ska till lyra mellan 10 och 15.. tror jag det var. inte helt säker ^^ ska även skicka in brev till komvux och plugga körkortsteori.. påtal om det så ska jag anmäla mig och hjärtat till trafikskolan här hos oss för en ledarkursutbildning. sen är det bara att tuta och köra :D ska bli så sjukt kul att börja! jag längtar verkligen!! sen på kvällen tror jag det blir ett spinningpass. ska kolla om det är något imorgon bara (:

nu ska jag fixa håret och sminka mig lite. ha en jättemysig måndagskväll allihopa! ta hand om er (: puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback