God natt!

hej på er! hoppas ni mår bra och har haft en mysig kväll. det har jag. mest myst runt här hemma. lyssnat på musik och fått massage. avslappnande, och nu är jag inte lika stel i nacken längre. börjar bli trött, ska bli så skönt att krypa ner under duntäcket och läsa. imorgon ska jag upp och plugga på dagen och sen ev. träffa calle på kvällen. sista kvällen som alle är ledig nu ): den här veckan har verkligen rusat iväg. får se vad jag sysselsätter mig med veckan som kommer. ska planera lite inför födelsedagen, vad som ska bjudas på osv. (:

fick hem min virkningsbok idag också ^^ ska bli kul att pröva på att virka. kanske ska knata iväg och handla lite akrylgarn redan imorgon. pysselkväll.

ska borsta tänderna och hoppa i säng (: vi hörs mer imorgon!



titta vem jag hittade i datorrummet (; vilken buse va! våran lilla lucifer <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback