myskväll

snart god natt för mig! hoppas ni mår bra? jag är sådär skönt mysigt trött.

sitter med tända ljus omkring mig och dricker ingefära&citron te <3 det blev sådär galet bra, grönt te är svårt att få bra tycker jag, blir lätt beskt. men ikväll blev det bra! pillar lite med en planch jag designar, alltså det ska bli så jäkla roligt att öppna upp en webshop med plancherna sen. jag vill bara ha tillräckligt många olika så det finns att välja mellan (:

blev lunch i stan, en kräftstjärtssallad med massa godsaker. galet pris. 98 spänn, men mätt blev jag! sen promenad i solen till kungsträgården, och sen hem igen, var glad som en sol, har nog inte känt sån glädje på flera veckor. jag sprang från tåget till affären och från affären hem, glad och hade glädje i hela kroppen! ni vet lyckorus! u n d e r b a r t ! det är vår och jag får för mig att jag borde ställa mig i skogen och skrika som ronja rövardotter gjorde. glädje!

alla överskåp och underskåp på ena sidan i köket är uppsatta. imorgon blir det högskåpen (: det är kul när man ser att det händer någonting! på tisdag åker vi till ikea och köper kran också (: tror det blir den här blir fint. jag tycker inte om onödiga krussiduller, så raka linjer passar perfekt (:

ska läsa lite bloggar, kika på granits hemsida och sen göra mig klar för natten! sov så gott, vi hörs mer imorgon. ps. saknar ni fruksttipsen? ska jag börja igen?

puss&nattinatt.



förlåt för alla egobilder, blir bättre sen när jag flyttat hem igen. då blir det massa
inredningsbilder (;






Kommentarer
Postat av: Marielle

Ja gärna frukosttips :). Jag blir glad för dem och du inspirerar mig till att börja äta frukost. Å egobilder är kul att titta på med Fanny. Du är ju inte ful precis :)!

2010-04-12 @ 09:21:29
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

åh, jag tycker om dina egobilder för du är så himla söt fanny! och jag saknar dig massor!!! Behöver den form av pepptalk som du är bra på att ge <3

2010-04-12 @ 22:17:00
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback