Marrimekko frukost

hoppas ni sovit gott. det har vi. doris trampar runt på huvudkuddarna och slickar på öronsnibbar :p men annars sover man bra. älskar den nya tempurmadrassen. måns sover ihoprullad till en boll vid magen, eller under täcket. myspys. gick upp åt frukost tillsammans. gjorde varm choklad med grädde och rostade lantbröd med marmelad. tände ljus och myste. invigde nya marrimekko skålen, perfekt till grädden (: har den stora modellen också. här och här kan ni hitta dom. fina va (: nu sitter vi i datarummet och kollar runt lite på nätet. och strax ska jag packa tradera paket som ska skickas idag. sen blir det mathandling och när jag vaknat till liv lite så ska jag träna dans. måste träna in stegen bra så det inte blir allt för nervöst sen när jag börjar (:

ikväll blir det läsning, kolla på film, spela spel och bara ta det lugnt. är trött och idag känns det mer som en söndag än en måndag. londonresa till julen ska bokas också! ska bli så gosigt att åka med mitt hjärta <3 längtar verkligen. strosa på londons julbelysta gator och gå på musikal, äta ute, mysa, bo på hotell, julhandla. myyyys! gud vad jag längtar efter julen. bästa årstiden helt klart! älskar allt med den :D

vi hörs sen. ha en jättemysig dag! puss&kram <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback