myslördag!

lördag idag och det har varit en bra dag! men än är den ju inte slut (: ikväll vankas det myskväll med tända ljus, en god rätt från jamie oliwers kockbok, smågodis, chips&dipp och film, vi ska se shutter island! kollade på traiern. hua! den verkade riktigt bra iallafall!

ska strax gå till affären och handla de ingredienserna som fattades till middagen och sen hem och laga mat! är nybadad och peelad och la en ansiktsmask innan jag sjönk ner i ett varmt bad med påtok för mycket skum.. kollat på vigseln mellan victoria och daniel och pysslat runt här hemma!

hoppas ni mår bra och har en mysig lördag! puss!

 
 
 
lite av body shop samlingen..!



Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi]

:) Jag har haft en kompis här, men hon blev sjuk mitt i filmen :( Så nu sitter jag här och kollar på bröllopsmiddagen och väntar på att älsklingen ska komma hem från jobbet :) Hoppas filmen var bra! Puss <3

2010-06-19 @ 22:46:42
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback