sommaräng.

jag vill fira min midsommar på en öppen äng med vildvuxna sommarblommor som doftar kärlek. vara nära dig, se dig, ta på dig, älska dig, bli älskad av dig,. men du ska veta att även fast du inte är nära mig så är du med mig i mitt hjärta alltid. det är kallt utan dig. din varma och färgstarka personlighet får vilket sommarregn som helst att bränna på huden. du är en glädjespridare, även de dagar du har det jobbigt så får du mitt hjärta att slå dubbla slag. du är det enda ljus som lyser upp när allt annat är mörk. jag älskar dig, i nöd och lust. jag älskar dig förevigt. önskar du var här. vill sitta i soffan och titta in i dina ögon, precis så som vi alltid gör. bara sitta där och känna kärleken strömma. jag behöver dig, känner det så starkt. halv utan dig.



Kommentarer
Postat av: Mysan

eyewitness.blogg.se :):)

2010-06-24 @ 22:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback