skumbad

hej sötnosar!

förlåt för dålig uppdatering idag, har suttit och pluggat! just nu håller jag på att tappa upp ett mysigt skumbad och ska tända ljus och sjunka ner i tjugo minuter. är frusen i kroppen, så det blir skönt att tina upp lite, tänkte lägga en lermask också som får verka medans jag ligger i badet! sen blir det lite till plugg, tänkte lägga mig i sängen under duntäcket, bulla upp med kuddar bakom ryggen och göra en kopp te, läsa topp hälsa och mysa. är trött idag. trött och lite låg och då passar en mysdag perfekt för mig! <3 har en film som vi ska se på ikväll också. känns som det är söndag, men det är ju tisdag och min favorit serie kommer kl 21 :D middag blir det marinerade kycklingfiléer med jasminris och örtsås och sallad till. nam nam!

nu är badet klart, vi hörs senare. njut av dagen! <3 puss&kram.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback