snölykta

vi har supermysigt här. jag trivs jättebra och mår jättebra, skrattar jättemycket, och gosar! igår var vi ute på restaurang och åt middag, sen blev det inflyttningsfest hos julia med jättekatten. (aldrig sett större katt någonsin) hehe. vi hade det trevligt! åt chips, nötter och naturgodis och drack vin. (som ni kanske förstår efter alla gravid rykten här så är jag inte gravid, jag har därimot en jäkla svank och när jag äter eftersom jag är så smal så ser min mage putig ut, därav. hehe) jag skulle aldrig få för mig att dricka när jag är med barn. hm. efter festen vid 02 tiden så tog vi en jättemysig promenad hem till zandras mysiga lägenhet, inte alls min inredningsstil men hur mysig och ombonad som helst. riktigt mysigt! <3 åh jag mår så himla himla bra! jag är glad och lycklig i hela kroppen. hoppa runt av glädje! julen närmar sig, i morgon är det första advent och vi jag och my ska på julskyltningen i vimmerby. det är så jäkla mysigt här. alla små hus, varma människor och julstämning. köpte fina vintage stövlar med snörning på erikshjälpen med foder i. jättefina. dock någon stl för stora, (; men blir bra med raggsockor! heh. sen en svart klänning med gula prickar och en julklapp till mamma. en röd jacka och en vit blus med runt peterpan krage, blir fint till en svart klänning. sen blev det polkagris löste och julmys löste på teboden <3 ska fika lite strax (: vi tog en fika på ett hemtrevligt ombonat café också. åt varsinn skagen smörgås och stor varmchoklad. måste varit den godaste varma chokladen någonsin. och sen ska vi klä på oss massa varma kläder och promenera ner till stan och gå på bio <3 blir senaste harry potter filmen (; är den enda som går här. haha. undra hur många rader det är i bion (; sen ska vi gå i mörkret och den glittrande snön (det är sjukt mycket snö här typ 3 dm) och göra en snölykta. <3 mys! jag trivs, ja :D den här julen kommer bli helt underbart bra! längtar efter allt (;
vi hörs senare! ta hand om er nu. och ha en mysig kväll. (jag missbrukar ordet mysigt!)
haha snygga (;


Kommentarer
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Du är så vacker vännen!!

2010-11-27 @ 22:49:30
URL: http://jenfotografi.blogg.se/
Postat av: Felitchia

du är så fin i lugg :)

2010-11-28 @ 00:19:13
Postat av: Marielle

Men vilken snygg tjej du är Fanny. Och du sminkar dig så fint runt ögonen. Jag skulle vilja lära mig det där fast jag har lika blå ögon som My. Tips? Kanske göra ett inlägg där du har My som sminkdocka och du visar steg försteg :)?

2010-11-28 @ 13:35:01
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: berit

Underbart att höra att Du har det bra på alla vis!

Stora..stora KRAMEN /Beit

2010-11-28 @ 23:25:22
URL: http://blogspot marmoren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback