Fredag!

whiho, jag fick jobbet! och kommer jobba 8 - 16 måndag till fredag. jag har blivit en riktig knegare (; på tisdagar kommer jag jobba till 15 bara för att jag ska hinna till dansjobbet. kommer ju ha kvar barnvaktsjobben också. så det kommer bli mycket jobba. öch mycket pengar att lägga på sparkontot!

dagen har varit jättebra! efter intervjun så åkte jag hem, (träffade en söt bloggläsare på tåget, kul att du kom fram och hälsade :D) gick till ica, handlade tacos prylar, gick hem med amie i öronen (ska eventuellt fika imorgon, mys) och kom hem, dammsög, torkade av ytor och moppade golven med ajax citron. plockade undan och sen började vi med middagen. tacos som sagt. mätta och belåtna. min magsäck är så himla krympt, orkade inte ens en halv tacos med hårt bröd ): så kanske får ta en till senare?

om en och en halv timme börjar idol, då blir det mys med popcorn, godis och cola och tända ljus, och innan det tänkte jag sätta mig och sy och pyssla med kläder. det kliar i pyssel fingrarna (: ska bli jättemysigt!

vad hittar ni på ikväll? tänk två dagar kvar sen kommer nakenfisen! vet fortfarande inte vad han ska heta.. hjälp! harry är ju riktigt gulligt! och min gosedjurspingvin heter harry och mitt andra gosedjur heter doris.. så.. (: men kom med förslag. som ni förstått så gillar jag inga "gulliga" djurnamn. som snövit och fluff och sånt (; jag älskar roliga coola namn, typ som uppfödaren till nakenfisens ena hund som heter gunilla! haha. (;

mysigt med helg. jag njuter! ha det så mysigt <3 puss!



(;





Kommentarer
Postat av: Madeleine

Grattis till jobbet :) kul..

Ang kattnamn..



Rex

Cocos

Åke

Svante

Tiger

Simba

:) det är svårt..man ser ju ofta på ett djur / barn vad som passar :)

Ha en underbar o mysig helg

Kraamar

2010-10-01 @ 19:02:06
Postat av: Doris

Åh vad gosigt att det blir nakenfisen på söndag! Jag tror att han vill heta Bosse eller Krut, eller typ Krut-Bosse!! Harry är förstås också jättefint till honom <3 Mys-Harry <3 Älskade gumman jag är så stolt över dig! att du fått jobbet! Du är BÄST! <3 Beundrar dig! Din kväll låter riktigt riktigt mysig! Ikväll ska jag också kolla Idol och pyssla <3

2010-10-01 @ 19:03:09
Postat av: fanny

aw, tack för tipsen madde! älskade åke :D haha, underbart! hoppas du också får en mysig helg! ta hand om dig! kramar!

2010-10-01 @ 19:06:09
URL: http://littlemissunhine.se
Postat av: J e n [fotografi] - Fotograf i Västervik

GRATTIS TILL JOBBET! Att du får alla jobb du söker bevisar bara ännu mer vilken underbar person du är!! :) Grattis grattis grattis!



Jag tycker han ska heta Harry! :) PUSS!

2010-10-01 @ 21:53:15
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hugo, Harald, Holger kanske?

2010-10-02 @ 13:07:50
Postat av: J e n [fotografi] - Fotograf i Västervik

Gumman, du får inte bränna ut dig nu bara med alla jobb. Det är det inte värt bara för att slippa lån. Ta inte på dig mer än du orkar, lova det! Puss <3

2010-10-02 @ 19:44:42
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback