God morgon lördag!

hoppas ni sovit gott. jag har sovit jättedjupt, ville inte alls gå upp när klockan ringde halv tio (; men men. ska jobba i ung. ett dygn nu. börjar halv tolv idag på dagen och slutar två på söndag på dagen. mitt längsta jobbpass ever tror jag! (: men det ska bli kul jag trivs jättebra där. jobbade igår också, så den här helgen har varit mycket jobb! eller ja, hela veckorna är mycket jobb! och snart om allt går som det är planerat ska jag på intervju på Ias jobb! där blir man rik :D tanken är att jag ska spara ihop massa pengar innan jag börjar plugga på högskola, och nästa höst börjar jag, så det här året ska det sparas stålar!

igår när jag kom hem vid nio myste jag med katterna, tappade upp ett varmt bad och prövade creamy candy bath, den luktade verkligen godis. jättemysigt att bada med (: tände massa ljus och sjönk ner. sen somnade jag gott efter en kopp blåbärssoppa! somnade med måns och doris, riktiga kelgrisar. mysigt att somna till kattspinn! <3

ska försöka blogga från mobilen ikväll innan jag ska sova, ska sova i en liiiten söt gäststuga bredvid skogen. läbbigt :D men men, har man varit scout i nio år så ska man väl klara det där också (; har ändå sovit i sovsäck utan tält och skydd under stjärnhimlen mitt i vintern när det blåste. huu, men lite mysigt var det allt (: jag gillar krypin. så stugan trivs jag nog i (:

jag önskar er en mysig lördag! och hoppas med hela hjärtat att ni mår bra och att ni får en jättebra dag och är glada! så hörs vi förhoppningsvis ikväll, annars imorgon när jag kommit hem från jobbet. imorgon ska jag komma på lite dansövningar också till tisdagen när jag har danslektionen med barnen. saknar dom (: jättesöta! dom ser upp till en som man är någon slags guru (; höga krav på en haha. mysiga ungar!

ta hand om er nu! puss&kram.



skrubb för läpparna. med bubbelgumsmak. sånt ska jag haaa! (; finns på www.lush.se



Kommentarer
Postat av: Petra

Oj vad spännande! VAd är det för Ia-jobb, och vad ska du ut i skogen å göra?



Kram

2010-09-18 @ 11:35:18
Postat av: Gunilla

Den där gässtugan låter ju hur mysig som helst gumman! Där skulle jag också vilja sova <3 Så mysigt med skog =) Jag var också scout en gång i tiden. Hoppas du har en mysig kväll på jobb <3

2010-09-18 @ 21:06:22
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Gumman, har det hänt något? Du är så tyst. Varken hört något från dig personligen eller här på bloggen. Blir orolig!!! Puss <3

2010-09-21 @ 23:30:24
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback