design paus

fick torka på idéfronten till uppsatsen,. den får ligga tills i morgon! men kom en bra bit och det känns toppen :D sitter och lyssnar på avril. hennes nyaste skiva har verkligen fastnat på mig. jag älskar hennes musik. alltid gjort. och att få gå på en av hennes konserter har varit en dröm lääänge. får se när hon kommer till sverige igen. då ska jag minsann gå! här är hennes skiva. låten "push" är en favorit. och även "wish you were here". . har istället suttit och designat plancher. och jag har mängder nu. ska bara få allt pill med hemsidan och fungera och sen så. öppnar jag webshopen! ska bli skitkul! :D

satt och tittade igenom arkivet här i bloggen och jag saknar lägenheten i trångsund som jag och alexander bodde i så sjukt mycket i bland. jag tror att det är för att det var det sista hemmet där jag verkligen kände mig hemma. där hade jag allt jag behövde. mina saker, jag hade inrett hela lägenheten. känns som att jag bott i en flyttlåda det sista två åren nu. jag är trött på det. less! så att flytta ihop med sebastian i vår nya bostad snart det känns som rena rama heaven! att få en fast punkt. slita järnet, få iordning, inreda, leva, boa in oss, och när bebis kommer leva lyckliga i alla våra dagar (; jag är så glad att vi vågar köpa hus. att vi faktiskt vågar trots allas råd att avstå. vi vill och vi ska och vi kommer! nu har vi massa kandidater. ska ringa runt till mäklare någon dag nu och bestämma tid och dag för visningar! renoveringen ser jag verkligen fram emot. få se hur huset blir vårt mer och mer. jag längtar! idéerna bara sprutar och det ska bli så himla roligt att äntligen få skriva mer om inredning här på bloggen. det har varit så svårt när jag inte har inrett någonting.. hm. men nu så! (:

jag är en riktig slappis idag. sitter i pyjamas och har inte duschat. hu. när jag är mammaledig sen kommer jag ha en stund på kvällen där jag skriver en lista på saker jag ska uträtta dagen efter,. tider ska hållas. vi ska ha ordentliga rutiner och komma ut på mysiga långpromenader varje dag med den fina retrovagnen ♥ jag längtar verkligen efter att få hålla det lilla knytet i famnen. jag älskar dig så otroligt mycket redan. och gör allt för att du ska få en bra och trygg start på ditt liv. du ska aldrig känna dig bortglömt, oälskad och ivägen. för vi älskar dig överallt annat! ♥

ska fixa med sista planchen nu och gosa med pappa sebastian som just kom hem (: längtat SÅ efter honom hela dagen! så nu ska vi ha en riktigt mysig kväll ihop!! hoppas ni mår toppen! (:

massa pussar&kramar!!



Kommentarer
Postat av: Marielle

Berätta lite mer om hur du mår och känner och visa mer bilder på lilla magen :). Jag är så intresserad :D.

2011-04-12 @ 19:56:21
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Linn i Luleå

Alltid så fint att få läsa din blogg och inspireras av dig och glädjas med dig! Och jag riktigt längtar tills ni hittar ert hus så du kan börja inreda så att jag i min tur kan få massa inspiration och roliga inredningstips av dig, hihi. Kram

2011-04-12 @ 23:07:26
Postat av: fanny

>Linn: åh va glad du gjorde mig nu :D det är så fint att man kan glädjas med andra tycker jag, en fin egenskap har du :) jag ser också fram emot att få sätta tänderna i huset hihi. har miljontals idéer! och kul att du hänger med :) hoppas du mår bra!! kram!

2011-04-13 @ 00:31:56
URL: http://littlemissunshine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback