sovmorgon!

god morgon kära ni! har ni sovit gott? jag sov som en prinsessa och när jag gick upp var frukosten fram dukad av världens bästa! ♥ hembakt nyttigt bröd och färskpressad juice av apelsiner, mandarine och citroner. mums! tända ljus och massa lugn och ro. underbart! och en perfekt start på den här söndagen! mm (:

idag börjar jag jobba 15 och stänger 22:30. blir upphämtad av eelkling :D har precis suttit och räknat på alla möbler som ska köpas nu när villan är köpt. säng för 37.000 bah. men en carpe diem säng sover man sjukt gott i. och den håller ett liv. allt hamnade på 89.000. så vi håller vår bugdet för möbler (: sen ska jag sätta mig och räkna på vad målarfärg, golv, mm kommer kosta. iih längtar sjukt mycket tills vi ska renovera och fixa! och shoppa allt fint.

ska sätta mig och solla husen nu. och om en timme ska jag duscha. innan dess ska vi umgås och mysa massor! saknar dig älskling! ♥

ha en jättebra dag i solen! imorgon och på tisdag är jag ledig! wohoo! och imorgon ska vi först in till stan och fika med tjejen som ska klä om vår retrovagn och sen ska vi åka och hämta den svarta nakenfishanen och sen på kvällen ska vi grilla jag och älsklingen (: blir en toppen dag! på tisdag tänkte jag umgås lite med min mor. ut och gå i skogen med adolf och framförallt bekanta mig med nya familjemedlemen ♥ sen ska vi köpa nya selar till katterna och ta ut dom.

puss&kram!



sängen vi ska köpa! blir nog den här färgen eller en i ljusgrått..



Kommentarer
Postat av: Marielle

Lägg gärna ut länkar på husen ni ska kolla på:). Jag är nyfiken och tycker om att se hur det ser ut inuti.

2011-04-24 @ 20:16:46
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback