ikväll har vi firat!

god kväll underbaringar och tack för era gulliga kommentarer, blir så mycket roligare att skriva när man inte skriver för sig själv. så tack att ni visar er, det gör mig glad (: vi kom hem nyss från ett mysigt restaurang besök på zülaz kök och bar på söder. vi har firat att vi som ni vet har köpt hus idag (: och även att sebastian har fått jobb! det var den sista pusselbiten i vår plan och jisses vad vi är glada! :D dream coming true. sen kom vår kontaktperson markus in på rummet idag och sa att vi mer eller mindre kan flytta imorgon om vi vill det för att hector är så stabil nu så han klarar av att vara hemma. det som kändes som en evighet går nu hur fort som helst. som en timmglas ni vet som går ganska trögt i början och sen på slutet så rasar sandkornen igenom i en rasande fart. hela tiden har det varit lite lösa trådar här och var och nu på slutet så har allt bara fallit på plats och det känns overkligt, lite för bra för att vara sant. att få leva ihop med en sån underbar människa som sebastian, ha en helt underbart charmig och gosig son ihop, få bo på landet i det huset vi verkligen ville ha i budgivningen och fick och att älsklingen nu fått ett jobb bara 20 min ifrån vårt hus. det kommer ta tid att smälta! jag har mått dåligt så många år, så när det väl blir medvind så känns det för bra för att vara sant, men det bästa av allt - det ÄR sant! och jag är fruktansvärt lycklig! jag lever precis det liv jag vill och jag befinner mig precis där jag vill vara just nu med dom människorna jag älskar mest av allt i hela världen. så lycka är det minsta jag känner. ♥

det var mysigt på restaurangen. vi åt köttmix båda två med lamm, kyckling, fläskfilé, nötkött.. grillade potatishalvor och två olika såser. mysigt ställe med massa ljusslingor överallt och tända ljus! varmt och mysig stämning! och nu är vi hemma här igen på sjukhuset, sitter i familjeköket och skriver och älsklingen gör efterrätt till oss, blir brulépudding med caramellsås :D riktigt gott och perfekt att smälla i sig när man ska sova.. not. kommer bli pigga av allt socker. men det får vi överleva (;

så nu ska vi krypa ner i sängen med vår fina hector och pussa och mysa med honom och varandra och sen sova! hoppas eran dag har varit toppen och att ni sover så gott! så hörs vi mer imorgon (: tänk snart snart kommer bloggen bli roligare med allt fix i huset. finns inte så mycket att skriva när vi lever i den här sjukhusbubblan. :/

puss&kram! ps. älskling, jag är SÅ stolt över dig som kämpat och letat som bara den efter ett jobb. jag har sagt åt dig att du klarar av allt du tar dig ann och jag menar det verkligen. du är en riktig kämpe och en människa jag verkligen ser upp till! jag älskar dig! ds.



Kommentarer
Postat av: Pixie

Finns massor man vill säga men orden vill inte riktigt räcka till. Det får helt enkelt bara bli ett grattis till er med hus och jobb och allt annat. Är glad för er skull att allt faller på plats så smidigt. kram

2011-08-16 @ 07:57:58
URL: http://tigerbumbi.blogg.se/
Postat av: Jessica A

Grattis till allting, och lycka till! Började läsa din blogg för ett par dagar sen och är fast, man blir så glad, du verkar vara så positiv med allt, och man riktigt känner hur lycklig du är! Jag förstår dig, har själv en son, det finaste i mitt liv :)

2011-08-16 @ 11:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback