god natt!

nu ska vi krypa ner tillsammans och läsa, kramas och bara njuta av varandra. imorgon kommer vi inte ses mycket då jag och anna ska till ullared ju. så nu gäller det att passa på. är det något vi är så är det beroende av varandra. saknar varandra så fort vi går ifrån. känner mig halv utan sebastian. det här med att man mår bra av att vara ifrån varandra stämmer inte in på oss alls! (:

ska ta och dra lakanen i sängen och vädra ut i sovrummet och tvätta av ansiktet och en sjunka ner under täcket. kroppen ömmar. ska bli helt underbart att sova. upp och hoppa vid fyra. älsklingen ska bre mackor till mig och anna medans jag fixar mig och duschar, för annars kommer jag aldrig vakna ^^

sov så gott alla underbaringar och dröm vackra drömmar!



trött trött trött!



Kommentarer
Postat av: Ami

Hoppas att ni får en kanondag och att det inte blir jobbigt med för mycket folk/värme osv... ser fram emot att få se vad du köpt :D kram!

2011-06-29 @ 08:40:04
URL: http://insidepain.blogg.se/
Postat av: Annica - mamma till Elias

oj så kul att få åka till ullared, hoppas det inte blir allt för mycket folk där.



jag tror att det kan vara bra att vara ifrån varandra, så man får sakna lite ;) men det är ju min åsikt, alla tycker ju olika

2011-06-29 @ 16:30:29
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin bild på dig!

2011-06-29 @ 23:02:18
Postat av: petra

Hej Söt!



Åh, det var längesen jag kikade in nu, och din mage bara växer! Fint. Tiden går så fort och nu när jag tittar in märker jag att jag missat så mycket!!



Ta hand om er.



Kram

2011-07-05 @ 17:01:49
Postat av: Petra

Visst ja, det jag skulle säga var att du passar väldigt bra i frisyren på kortet!

2011-07-05 @ 17:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback