husletande på nytt

är det inte typiskt? fast lite tur i otur skulle man kunna säga då hela huset var mer eller mindre fallfärdigt vi bestämt oss för. galen kan man ju bli. fast galnare skulle vi blivit om vi hade köpt en hus som vi var tvugna att lägga ner en halv mille på att få okej att bo i. så just nu sitter vi som illrar på hemnet. har hittat några mysiga hus,. så vi får se (: inredningsplanerna ligger i huvudet än och det är så mysigt att planera. älskar det. inredning har sen jag var mycket liten varit ett stort intresse. ska bli mysigt att få boa in oss. bara gå runt och känna efter vart allt ska vara. alla rum får sin tid. idéerna poppar upp som popcorn i huvudet på mig. borde egentligen skriva ner alla.. min hårdisk däruppe börjar bli lite full :$

ikväll efter jobb så åt vi årets första grillade middag hemma hos svärföräldrarna. mysigt och mycket skratt. skönt att få komma hem och äta lagad mat. sen fick vi skjuts hem. det första jag gjorde var att putta ner älsklingen på sängen och kramas. saknat honom så himla mycket idag. saknar honom såfort vi är ifrån varandra. och det pirrar lika mycket i magen varje gång jag ser honom. fjärillar i magen. ♥ jag älskar dig! sen tog jag ur linserna och på med glasögon. blir lätt torr i ögonen på kvällen med linser i. funderar och har funderat länge på en laseroperation. hade varit så skönt att slippa krångla med linser.. och ha smutsiga glasögon :P

ikväll bli rdet tidigt, tänkte gå upp runt tio imorgon, är ledig :D så himla himla skönt. ska leta hus på hemnet mycket. och iaf försöka hitta några som hamnar i favoritmappen, sen ha lite hemmaspa med ansiktsmasker och bubbelbad med bubbelbit från lush, den luktar så gott! och klippa mig.. jag klipper mig själv.. så det går fort. klippa upp det lite och klippa luggen. kanske färga håret.. hm, får se. och någon film. promenad och träna på pilatesbollen.. vill hinna med mycket ju. men vila är prioritet. planera lite inredning till nästa boende och göra lite kollage kanske. hm hm. några fler plancher till webshoppen. som sagt. dödar nog alla timmar innan älsklingen kommer hem imorgon! (:

nu ska jag äta min piggelin och leta vidare på hemnet. det kommer bli en fröjd när vi hittar det där huset med stort h som inte har tokigt mycket fuktskador och möggel.. men man blir så nere när man hittat något hus som verkligen känns jättebra och sen är det så mycket skador. uh ): men men. leta vidare som sagt.

hoppas ni mår bra! har haft en mysig dag! och sover gott inatt. så hörs vi mer imorgon! ♥

puss&kram i mängder!







Kommentarer
Postat av: Annica - mamma till Elias

Lycka till med husletandet, igen =)

2011-03-23 @ 07:47:59
URL: http://annista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback