i still have stars in my eyes bright little stars

med hög feber och halsflussliknande symtom blev det att stanna hemma idag. och jag känner mig usel. vill ju jobba. och jag som satt och sa att jag sällan är sjuk på intervjun. men när man ringer och sjukanmäler sig så får man prata med en sjuksyster och hon trodde jag har fått någon slags halsfluss ): så är hemma i tre dagar nu. tis, ons och torsdag sen jobbar jag fredag igen och ska kolla om det behövs folk på söndag med. hur som helst. nytt jobb = nya baciller som hon sa. men jag kan inte hjälpa att jag känner mig dålig. jag har höga krav på mig, men vad gör man när man inte kan påverka en sån här sak. blää.. hur som helst.

ska lägga mig i soffan snart och titta på någon film, vi har en del så att säga. och det är ju bra för såna här tillfällen (: solen skiner utanför så det känns hemskt att ligga inne, men lite skönt är det allt. ska titta på senaste avsnittet av solsidan också, för det missade jag helt i söndags. shoppat lite bebis prylar idag också. blev två saker till bebis och en till oss. det blev en philips babyfood steamer & blender, philips baby alarm analogue och sen en philips juicer som man kör hela frukter i med skal så kommer det ut färskpressad juice. ska göra allt för att inte ge burkmat till bebis ♥

snart kommer mamma hit och lämnar lite yoghurt och toalettpapper. för det är slut och kan vara ganska bra att ha när man snyter sig stup i kvarten ^^

hörs senare! puss&kram.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, burkmat kan ju bli rätt dyrt i längden.

2011-03-17 @ 15:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback