fotojobb

bah nu strömmar fotojobben in. riktigt riktigt roligt! jag har precis kommit hem från fikan med svärmor och hektor fick så fina kläder från lundmyr of sweden. en body och en liten mössa som det står gullunge på. för en gullunge det kommer  han garanterat att bli :D

älsklingen ringde nyss och sa att han slutade tidigare och vi hinner ses en halvtimme innan jag åker till jobbet :D helt underbart. han är bra på att överraska den där grabben (; på lördag firar vi 6 månader ihop, haha. helt galet att vi hunnit med förlovning, bröllop, skaffa (vänta) barn och köpt villa ihop. jag älskar oss (: hur som helst på lördag har han massa mysigt inplanerat, såklart överraskningar. buse!

på måndag eller tisdag ska jag och en kille som vill ha hjälp med företagets hemsida (bilder) och även hans CV bilder ses och prata igenom fotojobbet och vad han vill ha osv osv. riktigt kul ska det bli! och nu är det väl dax minst sagt att fixa den där hemsidan till fotofirman också. hehe. segpropp är jag! iaf i vissa moment (;

hektor gillar nog inte jordgubbar för varje gång jag äter det så sparkar han hejvilt. eller så älskar han dom, don't know ^^ nu kom min fina make hem! myspysa en stund, sen jobba jobba! pusspuss! (:



Kommentarer
Postat av: anonym

Du inspirerar mig Fanny, en riktig förebild!

2011-05-27 @ 00:03:54
Postat av: fanny

anonym: tack så jättemycket! blir så glad! jag vill kunna inspirera och jag är glad att det når fram! stor kram!

2011-05-27 @ 00:38:54
Postat av: MimmiWinter

KUL MED HUSET! grattid grattis såklart =) Hihi, kan de veta vad man äter? han kanske blir jordgubboman när han blir stor utan att han vet varför :P

2011-05-27 @ 12:26:47
URL: http://www.nattstad.se/mimmiwinter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback