Körlektion * 4

Hej på er (: står och väntar på bussen nu.. Ska till körskolan och köra en till dubbellektion.. Två avklarade idag. Riktigt kul är det (: trodde jag skulle vara mer nervös när vi var ute på vägarna.

Blogg.se har äntligen gjort en app till iphone och nu kan man blogga även ute (:

Fast jag mår illa på bussen så får höras sen. Ha en bra dag allihopa! Har så fint väder här i Linköping! Solen strålar :D

Finns det någon som läser bloggen som bor i närheten som vill ta en fika någon dag och visa runt lite här? Hade varit jättekul (:

Massa pussar&kramar!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Jag läser här inne men är väl inte så flitig att kommentera direkt ;)

Just nu bor vi nästan grannar (medans ni e på us) för vi bor i dom nybyggda precis bredvid :)



Jag är förvisso inte härifrån heller men har bott här i snart 4 år så lite känner jag väl till ;)



Går hemma med mina två grabbar, den stora 2 år och den lilla 8 mån så blir det inte för mkt för er så kan vi visa runt er lite :)



Kram Linda



2011-09-28 @ 12:09:27
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: fanny

Linda: heej :) vill mer än gärna ses! va kul! vilken dag skulle passa dig nästa vecka? mejla gärna, så vi kan byta nr? :) kramar

2011-09-29 @ 11:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback