Hemgjord glass!

Nu sitter vi fyra samlade i bilen (Sebastian är noga med att säga att vi är fyra även fast zid inte är på utsidan ännu) gullig han är maken min <3 egentligen är det idag vi blev tillsammans för 1,5 år sen. Han mötte upp mig på central stationen den 27 november och dagen efter är väl vår årsdag! Allt har gått i speedfart, men jag älskar det, vårt liv. Man väljer själv vart man befinner sig någonstans och vi har valt allt det här. Ingenting känns fel och allt var våra planer - dina och mina. Jag älskar dig! Kommer alltid älska dig oavsett vad vi än befinner oss och hur vi än är. Du är verkligen min bästa vän.

Jobbdagen gick i en rasande fart. Och nu är vi som sagt påväg hem. Trivs så bra på jobbet och är så glad att jag fick det, bokstavligt talat då jag inte ens sökte. Perfekt sen när jag börjar plugga med ett extra jobb ^^

Nu är vi hemma, ska grilla (sen middag jag vet) och sen ska vi anvönda glassmaskinen älsklingen fick i julklapp av mig och göra citron sorbet och polkagrisgräddglass. Och ha myskväll såklart! Saknar mina killar!!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Ami

Vet du Fanny... är det något jag lärt mig under mitt liv med förhållanden och framför allt efter min borderline diagnos så är det att nyckeln till ett bra och hälsosamt förhållande är kommunikation. Just därför blir jag bokstavligt talat så rörd över hur ni beskriver att ni planerar och drömmer (och genomför!!!) tillsammans. NI är kärlek <3

2012-04-28 @ 21:07:32
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Känns lite roligt att vi faktiskt träffades samma dag som ni blev tillsammans =) Känns som jag varit med från början på något sätt haha ;) PUSS

2012-05-01 @ 02:59:04
URL: http://jenfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback