Skogen

God morgon! Hoppas ni sovit gott! Jag har precis duschat och klätt på mig myskläder. Det är väl det jag får på mig nu :P leggings och a-linje klänningar fungerar med. Men jag har vägrat köpa mammakläder. Svindyrt och sjukt fula! Inte min stil för fem öre haha. Har ett par mammajeans tighta ljusgrå stuprör från hm. Dom är lite för varma just nu ^^ Hector sover men vaknar nog snart. Så ska bädda sängen och ta ner alla glas från sovrummet. Vaknar så hungrig på nätterna så det bli x antal yoghurtglas (; och vatten. Dricker massor! Idag går vi in i vecka 36! Många av mina kompisar har tippat på att han kommer i vecka 36 eller vecka 37. Och jag har mycket sammandragningar som gör riktigt ont, så vi får se när liten kommer. Vi har packat väskan och är redo! Idag jobbar min älskling till halv tolv, han började tidigt tidigt imorse. Skönt med kort dag. Dom behövde extra! Sen har han önskat att vi ska ut hela familjen i skogen och plocka sommarkantareller. Jag ska göra matsäck med ostsmörgåsar och varm choklad i termos. Sen tar vi varsin bebis på magen och vandrar ut. Ska bli riktigt mysigt! Han är så gullig Sebastian. "vill verkligen göra nått mysigt med er" så väljer han en dag i skogen. Japp jag föll för hans egenheter här är en av dom. Han är inte som andra. <3 jag önskar er en riktigt bra lördag! Så hörs vi senare! Puss&kram. Och tack för era kommentarer ang. Julius. Vi vet att det var hans bästa. Känner en lättnad i hela huset. Som att han blev fri från någonting. Låter säkert konstigt men så känns det. Vi saknar dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad arbetar Sebastian med? Ska han vara hemma sen när bebis kommer? Var inte tanken att ni skulle vara hemma båda nu innan? Fick för mig att jag läst det :) så blir det kanske när man följer sporadiskt.

2012-08-12 @ 00:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback