Alla hjärtans dag

Grattis alla fina läsare på kärlekens dag! Jag försöker göra allt varje dag för att visa uppskattning och kärlek till mitt hjärta (: men så är det någonting speciellt just idag! Vi ligger i sängen, idag fick jag frukost på sängen bestående av varm choklad med mini marsmallows, melon och goda mackor med skinka ost och paprika. Tänt ljus och massa pussar! Tack älskling!

Sebastian ville köpa någonting till mig, men faktum är att jag uppskattar att bara få umgås med honom och Hector och äta en mysig middag tillsammans! Efterrätten är bokad redan! Blir chokladpudding med grädde! Mums! (:

Nu måste vi nog väcka vår skatt som sovit i nästan 14 timmar.. Så han somnar ikväll. Lilla tröttfisen <3

Hur firar ni er alla hjärtans dag? Jag önskar er en riktigt bra dag och jag hoppas ni mår bra! För det är varenda en av er värda! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback