Snart hemma!

Har haft en riktigt bra dag (: träffat fina människor! Klickade med Sara direkt! Kul att dom kommer och hälsar på sen! Ser vi fram emot! :D roligt när man träffar nya vänner som man känner på en gång att det är människor man kommer trivas med! Jajamensan!

Vi har precis handlar mat (: blev både det ena och det andra! Älskar när det finns massa gott hemma! I morgon tänkte jag laga italienska köttbullar med pasta och en grönsallad! Så är vi påväg hem nu och ska gosa massor med kissarna och plocka in all mat! Sen ska vi krypa ner och sätta på en film och somna till! Myspys <3

Imorgon bara MÅSTE jag hitta min internet dosa!! Jag har ringt runt till ställena vi har räkningar till och sagt att dosan är spårlöst försvunnen :P först var datorn paj och nu är dosan borta! Flyt..! Hur som helst! Imorgon måste jag gå skallgång i hela huset! Haha (: om inte, så är det bara ringa banken och få en ny.

En annan BRA sak (; jag har haft kontakt med min gamla läkare som jag gick hos för några år sen och eftersom jag trappat ner på min antidepressiva som jag haft till och från i flera år så tyckte han att det var på tiden att sluta (: kort och gott! Medicinen är utsatt och det komiska är att jag strålar som älsklingen sa och humöret är på topp! Är jätteglad haha (: är inte det knasigt? Samma sak hände när jag åt sömn medicin för hungra år sen. Tillslut så blev jag piggare av dom. Och när jag slutade så somnade jag! Nu är jag helt medicin fri och det var mitt mål tills graviditet nr två! Stolt :D

Ha en underbar kväll fina ni! Puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback