festligheter































vart är alla bilder vi tog haha? kändes som vi fotade hela kvällen. men icke. ingen bild på det överdrivet stökiga drinkblandningsköket, där det rann jordgubbs saft från diskbänken ner på golvet som alla trampade i. uh. hur som helst, mysigt hade vi det! fem kom första två, stora kramar och glada miner. saknat er! två av mina bästa! vid sju damp resten in. fick fina inflyttningspresenter och alla tyckte vi bodde så fint. hade verkligen levande ljus ö v e r a l l t . vackert! middagen blev lite sen, så vi började med drinkar och malde på. stämningen var ju inte direkt stel :D bästa killkompisen blandade färgglada fruktdrinkar hejvilt hela kvällen. fick läsa mig att den frysta frukten minsann inte skulle vara fryst, den skulle man ju mixa i mixern till en fruktpuré, gjorde eget sockerlag och ja, mums, jordgubbsdrinkarna var bäst helt klart! krossad is och massa nyttigt! :D dom levde jag på! middagen var så mysig. när "heartbeats" med jose gonzales spelades tittade jag upp från tallriken och ser alla fina vänner. pratandes, skrattandes, i ett sken av levande ljus och ljusslingor, njöt. vad fint allt var. hela kvällen blev så bra. det här kommer jag leva länge på. för ett halvår sen när vi flyttade hit kände vi inte någon nu bara en bit ifrån har vi en av mina bästa killkompisar dennis som jag känt i tio år och hans söta josefina. nästa helg åker vi och hälsar på dom på deras gård. landet rocks (; mysigt ska det bli. deras oden är 6 månader. oden och hector ♥ och någon timme bort bor sebastians vän och släkting. fina dom var. vettiga! och nya vännerna inne i linköping. allt blir vad man gör det till. livet är fint. tack för en fantastisk lördag! ♥



Kommentarer
Postat av: M

Så himla glad för eran skull att festen blev så lyckad :) Men iof, nåt annat hade jag inte väntat mig! Sommarfesten kommer bli KANON!

2012-02-27 @ 13:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback