Barnrumsinspiration

Det är så mysigt att planera hans rum. Kommer bli så bra. Kombination av mysigt, roligt och coolt. Varma och glada färger! (: helt tvärt emot hectors rum, kul med lite variation. Jag har precis ätit lunch och snart är det dags för hectors lunch med och sova. Då passar jag på att sova med. Tröttheten är inte att leka med just nu. Skulle nog kunna sova jämt om jag fick. Men det går ju inte med en liten (snart ett åring) som behöver mig. Tandpetare som håller upp ögonlocken så är allt löst (; sova får jag göra som sagt när han sover. Tänk vad man lägger sig själv och sina behov åt sidan när man får barn. Det enda behovet jag känner nu när han finns är att ge honom trygghet och kärlek. Sömn och mat kommer efter. Även fast jag såklart måste tänka på bebis i magen. Mat såklart! Och vila. Hector leker med sina leksaker och jag bläddrar i tidningar för inspiration. Vi myser och pratar med varandra. Han säger mest "babba baaa" ibland får han in "pappa" och när jag var borta hade han såklart sagt "mamma" (; Vi tar dagen som den kommer! Sommaren är kort!! Och tyvärr regnar det mesta bort! Jag längtar faktiskt till höst och vinter. Familjen mysig sa Sebastians tjejkompis att vi borde heta istället. Mysa är vi bra på (:


Kommentarer
Postat av: Marielle

Du är så bra:). Ni gör dagarna så bra för varandra. Passa på att vila när du kan då du har ett barn. Fast vem vet, ni kanske får två barn som sover massor så du/ni kan göra lika :).

2012-07-13 @ 10:14:32
URL: http://donnadeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback